X

کلینیک قلب و عروق

برای زیستن به قلب نیاز داریم/ مراقب قلبمان باشیم.

کلینیک قلب و عروق مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در سال 1386 افتتاح شد. هدف این کلینیک خدمت رسانی به بیماران بخش جراحی چشم و سایر مراجعه کنندگان جهت انجام مشاوره های قلب قبل از عمل و همچنین انجام خدمات غیر تهاجمی تشخیصی و درمانی قلبی- عروقی تعریف شده است. ما با بهره مندی از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص که همگی دارای افتخارات دانشگاهی و علمی می¬ باشند؛ موجبات اطمینان شما مراجعین محترم را فراهم کرده ایم. 
فعالیت های کلینیک قلب و عروق به شما مراجعین عزیز در زمینه های: اکوکاردیوگرافی به صورت داپلر رنگی، الکتروکاردیوگرافی یا تست نوار قلب، تست ورزش، هولتر فشار خون و هولتر ریتم قلب یا ECG می باشد که می توانید همه روزه با همکاران ما در کلینیک قلب تماس گرفته و نسبت به گرفتن خدمات گفته شده؛ مشاوره بخواهید.
در این کلینیک تست اسپیرومتری نیز انجام می شود که به دلیل شیوع و پاندمی ویروس کرونا تا رهایی کامل از وجود این ویروس از انجام تست معذوریم.

شرح مختصری در خصوص فعالیت های کلینیک قلب و عروق:

تست ورزش:

زمانی که پزشک قلب و عروق موارد مشکوک به ایسکمی (کم خونی) قلبی را در فرد مشاهده می نماید؛ درخواست انجام این تست را می دهد.

هولتر ریتم قلب:

گاه افرادی در اثر احساس ضعف و ناتوانی که ناشی از آریتمی و یا بی نظمی در ضربان قلب (طپش قلب، کندی ضربان قلب) می باشد به پزشک مراجعه می نمایند. در این حالت پزشک ضمن انجام الکتروکاردیوگرافی برای بیمار و بررسی اولیه ضربان و فعالیت الکتریکی قلب جهت بررسی دقیق تر از دستگاه هولتر ریتم قلب کمک می گیرد.

هولتر فشار خون:

این دستگاه مانیتور کوچکی است که دارای یک کارت حافظه می باشد و بر حسب دستور پزشک متخصص قلب، برنامه ریزی آن را پرستار کلینیک انجام داده و مانند دستگاه هولتر ریتم قلب در مدت زمان مشخص شده توسط پزشک به بیمار نصب می شود.

 

دی ان ان